Her på undervisningsbyen finner du mange utgivere i mange forskjellige kategorier. Finn akkurat det du trenger til din undervisning,
Skap, del og selg ditt undervisningsmateriell.
Velg selv om du ønsker å dele gratis eller tjene noen kroner på jobben du har gjort.
Prisen er helt opp til deg! Velg om du ønsker en gratis konto (motta 55% i provisjon) eller Pluss abonnementet (motta 85% i provisjon)
Her på undervisningsbyen finner du mange utgivere i mange forskjellige kategorier. Finn akkurat det du trenger til din undervisning,
Skap, del og selg ditt undervisningsmateriell.
Velg selv om du ønsker å dele gratis eller tjene noen kroner på jobben du har gjort.
Prisen er helt opp til deg! Velg om du ønsker en gratis konto (motta 55% i provisjon) eller Pluss abonnementet (motta 85% i provisjon)
Informasjons om undervisningsopplegget: Her får du tre arbeidsmatter for å øve plassverdisystemet med lekepenger/pengekoffert. Laminer arkene slik at du eller elever som samarbeider kan skrive inn et tilfeldig tall og deretter legge opp pengene som stemmer med dette. Når riktig beløp er funnet, så kan man utfordre elevene, eller elevene kan utfordre hverandre i om det går an å veksle penger, enten innen for hver plass eller mellom plassene.
Forberedelser: Skriv ut alle arkene i A4 eller aller helst i A3 og laminer dem før bruk.
GRATIS
Rapporter misbrukGjennomsnittlig rangering: 0.0 av 5 (0 Stemmer)
Liker du dette produktet? Vi setter stor pris på om du kan ta deg tid til å gi din vurdering.Du må logge inn for å kunne gi en vurdering.
Informasjons om spillet: I dette spillet så skal elevene koble analog klokketid med digital / “muntlig tid”, som f.eks klokken er kvart over tre. Du får spillebrett for inntil seks spillere i hver sin farge. Hvis elevene spiller igjennom alle de ulike brettene/fargene, så har de vært igjennom alle klokkeslett for analog og muntlig formidling av tiden. Du står i utgangspunktet fritt til å velge hva som skal være spillebrikker, og hva som skal være spillebrett. F.eks kan analog klokke være spillebrett og digital / muntlig tid være spillebrikker, eller omvendt.
Forberedelser: Skriv ut alle arkene tosidig og laminer deretter alle. Klipp så opp de brettene som har som du ønsker å ha som spillebrikker.
kr35.00
Rapporter misbrukUndervisningsmateriell: her får du alle bokstavene i alfabetet i A4 plakat størrelse. Konsonantene er svarte og vokalene er røde. Alle plakatene har to bilder som passer med bokstaven. Denne versjonen har fersken ramme.
kr10.00
Rapporter misbrukInformasjon om undervisningsopplegget: I dette opplegget så får du 30 siders arbeid med å finne første lyden til bokstavgruppene: SILOREMA, NUÅFØBV og TGJHKDPÆ. Til sammen 150 ord å finne første lyden til. Det er altså 10 sider til hvert bokstavsett.
Bildene /ordene som er brukt:
SILOREMA: slange, is, lastebil, melk, elg, sol, marihøne, arm, rev, ild, laks, rosa, reinsdyr, sel, lommelykt, elefant, ost, esel, isbjørn, salat, mobil, ape, saks, sopp, lys, sokker, lam, ostehøvel, sykkel, larve, okse, mat, oter, mais, oliven, løve, ovn, male, mage, lampe, madrass, lue, løvetann, ishockey, oransje, saft, sag, lim, løk, lege.
NUÅFØBV: ørn, bil, fisk, åre, bro, øye, nål, ugle, veske, slange, bade, fotball, fele, bake, nisse, ullgenser, ballong, ubåt, fly, fjær, veps, belte, nese, vann, frukt, ulv, ufo, flaske, votter, undulat, by, baby, vaffel, fem, valp, vei, øre, note, vekt, fyrtårn, bie, nøkkel, vindmølle, nøtter, fyrstikker.
TGJHKDPÆ: tog, gråte, dam, katt, pære, gitar, traktor, hai, puslespill, hest, kropp, geit, kaldt, jojo, dompapp, kopp, hummer, kalv, drue, huske, kaktus, delfin, kiwi, dromedar, kam, ku, gulrot, due, grønn, ærfugl, ketchup, hare, genser, krokodille, grevling, heks, papegøye, diamant, hane, klokke, hund, hammer, dukke, pannekake, jakke, kake, tryllestav, jordbær, tromme og juice.
kr35.00
Rapporter misbrukInformasjons om spillet: I dette spillet så skal elevene koble sammen rimord. Alle brettene / brikkene har bilder for å forsterke lesing. Du får spillebrett for inntil 6 spillere i hver sin farge. La eleven spille gjentatte ganger gjennom de ulike brettene for å lære å forstå flere ulike rimord.
Forberedelser: Skriv ut alle arkene tosidig og laminer deretter alle. Klipp så opp de brettene som du ønsker å bruke som spillebrikker. Velg et av hver av de fargede brettene for å klippe opp. Da har du et spillebrett og et sett spillebrikker.
kr30.00
Rapporter misbrukUndervisningsmateriell: Her får du arbeidsark med alle tallene mellom 20 og 100 for å arbeide med sporing på linjer og sporing mellom linjer. For enkelte elever kan det være en fordel å arbeide videre med sporing etter 20, både for å øve videre på å spore tall, men også for selve innlæringen av tallene.
I tillegg til arbeidsarkene med tallene, så får du tallrekker mellom tierne; 20-30, 30-40, 40-50 o.s.v. Her kan du med elevene øve på å telle oppover og nedover, mens du arbeider med arbeidsarkene med tallene.
Forberedelser: Print ut alle arbeidsarkene til et hefte. Print så ut tallrekkene, laminer dem, og klipp dem ut.
kr35.00
Rapporter misbrukUndervisningsmateriell: I dette arbeidshefte får du 15 arbeidsark med oppgaver tilknyttet forståelse av hundrebrett. Her skal eleven øve på sporing, nabotall både over og under i hundrebrettet, manglende tall, talljakt og fargelegging. Siste oppgave i arbeidshefte er å spille “første mann” til hundre med en medelev. I tillegg så får du en plakat med hundrebrett. Den kan være i arbeidsheftet for elevene, men den kan også forstørres opp til A3 og henges på veggen i klasserommet.
Forberedelser: Print ut alle sidene med forsiden og plakaten.
kr35.00
Rapporter misbrukFoldsævegen 60, 3870 Fyresdal
Org.nr: 929 182 472
Mottar du gratis ressursene, oppdateringene og spesialtilbudene vi sender ut måndelig?
Nettsiden er utviklet av Webco AS
Vurderinger
Det finnes ingen vurderinger enda